Ústředny.cz

Česká verzeEnglish version
Akce "Stará za novou" - sleva až 25%
e-mail: info@ustredny.cz | Mapa serveru |

Víte co je...

...TAPI?
(Telephony Application Program Interface) - standardizované rozhraní společnosti Microsoft pro ovládání a komunikaci s telefonní ústřednou, např. řízení přepojování hovorů, správu call centra, tarifikaci apod., určené pro operační systém Windows.
Další pojmy

Novinky e-mailem


Doporučení

Domníváte se, že by naše stránky mohly zajímat někoho z Vašich přátel či známých?
Doporučte nás!

Anketa

Používáte ve firmě hlasovou poštu?

Ukázat výsledky

Vítejte na specializovaném serveru o pobočkových telefonních ústřednách.

Snažíme se Vám zde poskytnout celou škálu informací z oboru telekomunikačních systémů. Od těch základních, přes vzorová řešení, případové studie, rady podle čeho se orientovat při výběru telefonní ústředny, typy, jak snížit náklady za telekomunikační služby, až po katalog jednotlivých produktů.  

U jednotlivých odborných termínů najdete odkaz na slovník pojmů s vyvětlením příslušného termínu. Věříme proto, že i uvedené odborné informace pro Vás budou jasné a srozumitelné.

Pokud přesto budete potřebovat s něčím poradit nebo se zeptat, neváhejte nás kontaktovat. Přejeme si, aby náš server byl pro Vás užitečným zdrojem informací.

Team ustredny.cz

 

 

  Aktuální nabídka: Akce "Nová za starou" - sleva až 33%                      
  Prodlouženo
, platí do odvolání

 

Doporučujeme k přečtení:

AŽD Praha

Přečtěte si případovou studii nasazení pobočkové telefonní ústředny Panasonic KX-TDA 200 ve společnosti AŽD Praha s.r.o..

Jak ušetřit za hlasové služby

Poplatky za telekomunikační služby jsou u většiny společností podstatně vyšší, než je nutné. Jejich snížení představuje z dlouhodobého pohledu nepochybně zajímavou částku. Přečtěte si zajímavý článek a zoptimalizujte i Vy náklady na volání.

Copyright © 2004 STAND CZ spol s r.o. Obsah tohoto serveru je chráněn autorským zákonem. Všechna práva vyhrazena.
Publikační systém WebGet © IT STUDIO s.r.o., 2004