Ústředny.cz

Česká verzeEnglish version
Akce "Stará za novou" - sleva až 25%
e-mail: info@ustredny.cz | Mapa serveru |

Víte co je...

...LCR?
(Low Cost Routing) - automatické směrování hovorů dle volaného čísla pro dosažení nižších nákladů díky např. směrování hovorů do zahraničí přes levnějšího alternativního telekomunikačního operátora nebo hovorů na mobilní telefony přes GSM bránu. Funkce je také někdy označována ARS (Automatic Routing System)
Další pojmy

Novinky e-mailem


Doporučení

Domníváte se, že by naše stránky mohly zajímat někoho z Vašich přátel či známých?
Doporučte nás!

Anketa

Používáte ve firmě hlasovou poštu?

Ukázat výsledky

Vítejte na specializovaném serveru o pobočkových telefonních ústřednách.

Snažíme se Vám zde poskytnout celou škálu informací z oboru telekomunikačních systémů. Od těch základních, přes vzorová řešení, případové studie, rady podle čeho se orientovat při výběru telefonní ústředny, typy, jak snížit náklady za telekomunikační služby, až po katalog jednotlivých produktů.  

U jednotlivých odborných termínů najdete odkaz na slovník pojmů s vyvětlením příslušného termínu. Věříme proto, že i uvedené odborné informace pro Vás budou jasné a srozumitelné.

Pokud přesto budete potřebovat s něčím poradit nebo se zeptat, neváhejte nás kontaktovat. Přejeme si, aby náš server byl pro Vás užitečným zdrojem informací.

Team ustredny.cz

 

 

  Aktuální nabídka: Akce "Nová za starou" - sleva až 33%                      
  Prodlouženo
, platí do odvolání

 

Doporučujeme k přečtení:

Obecné informace

Pobočkové telefonní ústředny se používají pro realizaci lokálních hovorů uvnitř firmy nebo organizace a pro distribuci vnějších hovorů jednotlivým účastníkům. Rozdělují se zejména na analogové a digitální, podle použité spojovací technologie. Moderní digitální pobočkové ústředny dnes již prakticky nahradily starší ... (celý článek)

Hlasové brány

Jak již název napovídá, hlasová brána je určena pro distribuci příchozích hovorů, přicházejících z veřejné telefonní sítě, na pobočkové telefonní ústředny. V dnešní době jsou požadavky na distribuci hovorů primárně zabezpečovány ... (celý článek)

Copyright © 2004 STAND CZ spol s r.o. Obsah tohoto serveru je chráněn autorským zákonem. Všechna práva vyhrazena.
Publikační systém WebGet © IT STUDIO s.r.o., 2004