Panel pro call centra

Panel pro zobrazení požadovaných ukazatelů telefonního provozu call centra

Panel pro zobrazení požadovaných ukazatelů telefonního provozu call centra

Hlavní funkce Panelu pro call centra:

  • motivace operátorů s ohledem na rychlost, počet odbavených telefonátů, přihlašování do skupin apod.
  • zobrazení 1 či více údajů
  • variabilita zobrazovaných údajů – počet volajících ve frontě, počet přihlášených operátorů, počet ztracených (neobsloužených) hovorů za poslední minutu/hodinu apod., počet obsloužených hovorů za poslední minutu/hodinu/den/rok apod., průměrná nebo maximální délka čekání volajícího za poslední minutu/hodinu/den, apod.

Tyto webové stránky používají cookies. V případě, že souhlasíte s jejich použitím, klikněte na tlačítko "Souhlasím" níže. Detaily, jak s Vašimi daty nakládáme, najdete na stránce Podmínky zpracování osobních údajů.