Poradce – Technologie – Integrace mobilních telefonů do telefonní ústředny

Moderní telefonní ústředny mají prostředky pro připojení mobilních telefonů, čehož mohou využít firmy, jejichž zaměstnanci pracují mimo kancelář nebo z domova.

Není důvod k tomu, abyste museli mít více kontaktních čísel na osoby, které také používají mobilní telefon. Telefonní ústředny mají funkce na začlenění mobilních a chytrých telefonů do komunikační struktury Vaší firmy. To Vám umožní používat mobilní koncová zařízení včetně chytrých a softwarových telefonů v roli firemních vnitřních linek – volat a přijímat hovory a používat kódy zkrácené volby z mobilních zařízení.

Použití stolních telefonů a softwarových telefonů se stejným číslem

Lze spárovat stolní telefon v kanceláři se softwarovým telefonem v chytrém zařízení tak, aby oba telefony bylo možné volat jedním číslem linky. Hovory pak lze předávat do spárovaného telefonu jediným stisknutím tlačítka. Zákazníci Vás tak mohou snadno kontaktovat na jediném čísle.

Souběžný příjem hovorů na skupině telefonů


Až čtyři mobilní telefony lze zařadit do jedné skupiny přijmu hovorů (ICD-Incoming Call Distribution) a přijímat hovory skupinově. Volání na vnitřní linku v kanceláři lze současně přijímat i pomocí mobilních telefonů. To členům skupiny dovolí hovor vyřídit, jestliže je kontaktní osoba mimo kancelář.

Souhlasím s Podmínkami zpracování osobních údajů.

Tyto webové stránky používají cookies. V případě, že souhlasíte s jejich použitím, klikněte na tlačítko "Souhlasím" níže. Detaily, jak s Vašimi daty nakládáme, najdete na stránce Podmínky zpracování osobních údajů.