Poradce – Trendy – Mobilita pro uživatele telefonní ústředny

Vyšší spokojenost zákazníků i efektivita práce

Vyšší spokojenost zákazníků i efektivita práce

Zaměstnanci mohou rychle a spolehlivě komunikovat se zákazníky a kolegy, i když jsou vzdáleni od svého stolu nebo kanceláře, což zvyšuje spokojenost zákazníků i pracovní efektivitu. Mobilitu Vám umožní systém bezdrátových sluchátek DECT nebo integrace mobilů do telefonního systému Vaší společnosti.

Bezdrátový systém DECT

Díky vícezónovému bezdrátovému systému můžete přijímat hovory kdekoli v areálu pracoviště. Tato funkce zkracuje čekací doby a umožňuje zákazníkům mluvit kdykoli s tou správnou osobou. Při rozhovorech můžete také snadno přepínat mezi stolními telefony a přenosnými zařízeními. Paging DECT Vám pak umožňuje sdílet rozhovory mezi více účastníky.

Integrace mobilních telefonů

Mobilní telefony lze připojit jako vnitřní linky systému a používat se stejným číslem jako telefon do kanceláře. To usnadňuje kontakt se zákazníky. Efektivitu své práce můžete vylepšit o zobrazení dostupnosti kolegů, textový chat a videohovory.
Souhlasím s Podmínkami zpracování osobních údajů.