Telefonní ústředna pro Obchodní centrum
Kvalitní služby zákazníkům
Hovory zákazníků budou vyřizovány komfortně. Zavolá-li zákazník na centrální linku nákupního střediska, přivítá ho úvodní hlášení hlasové brány a poté si může zvolit buď přepojení na operátora nebo výběr z nabídkového stromu sortimentu. Hlasová brána ho následně přepojí na prodejnu, která vybraný sortiment prodává. Jednou z možností je také vstup do nabídky multiplexu, kde je k dispozici aktuální přehled promítaných filmů s možností přímého propojení na rezervaci vybraného filmu.

Trvalá dostupnost pracovníků
Systém DECT zajistí pokrytí celého nákupního střediska signálem, včetně možnosti pohybu v průběhu hovoru, přičemž signál přechází vždy na buňku s nejsilnějším signálem. To využijí zejména provozní pracovníci, údržbáři nebo ostraha.Rozvod hudby a hlášení
Díky možnosti připojení ústředny k systému ozvučení může být dosaženo většího komfortu, neboť pracovníci s příslušným oprávněním mohou provést hlášení například o ztraceném dítěti do reproduktorů v celém areálu i z přenosných telefonů systému DECT.Nízké náklady na komunikaci
Rozvedením poboček ústředny i do pronajatých obchodů, kaváren a dalších prostor a zavedením provolby bude dosaženo snížení nákladů na komunikaci. Každý z nájemců může mít připojenou jednu nebo více poboček ústředny s provolbou, takže pro svoje zákazníky může uvádět přímé telefonní číslo na prodejnu. Volání ven je uskutečňováno přes sdílené přípojky ISDN, náklady na hovorné může účtovat pronajímatel jednotlivým nájemcům dle výpisu z tarifikačního software. Díky sdružení hovorů všech subjektů mohou být sjednány výhodnější cenové podmínky od telekomunikačního operátora, takže volání pro všechny subjekty bude levnější, než kdyby si každý z nich zřídil samostatnou telefonní přípojku. Navíc by v takovém případě musel každý nájemce platit zřízení linky a měsíční paušál, takže úspora je pro všechny zajímavá. Odpadají i spojené administrativní úkony při změně nájemce některé provozovny.Bezplatná interní komunikace
Pokud bude potřebovat nájemce provozovny cokoliv řešit se správou budovy a naopak, probíhá hovor mezi vnitřními pobočkami ústřednami zdarma.
Jak může komunikační systém podpořit maloobchodní prodej a spokojenost zákazníků? (Case Study Panasonic, ENG)