Telefonní ústředna pro Hotel

Pro hotely, pohostinství a ubytovací služby doporučujeme propojení komunikačního systému s informačním hotelovým systémem a systémem bezdrátových sluchátek DECT, příp. mobilními telefony.

PROPOJENÍ KOMUNIKAČNÍHO A HOTELOVÉHO SYSTÉMU

Pobočkové telefony na pokojích vašeho hotelu je možné, vedle jejich využití pro spojení hotelových hostů s recepcí a klasických telefonních hovorů, použít také pro komunikaci s vašim hotelovým informačním systémem a získání hotelových funkcí.

Přes telefony na pokojích může Váš personál zadávat do systému např. aktuální informace o postupu úklidových prací v dané místnosti. Jakmile pokojská začne s úklidem v daném pokoji, vyťuká na telefonním terminálu číselný kód, kterým do systému zadá informaci o tom, že v pokoji právě probíhá úklid. Po dokončení práce obdobným způsobem změní stav u konkrétní místnosti na uklizeno. Personál na recepci se tak okamžitě dozví, že je již možné na pokoji ubytovat nového klienta.


Výhody integrace komunikačního a hotelového systému:

  • hotelové funkce – aktuální informace o stavu úklidu v pokoji
  • snadná komunikace s hotelovým systémem pomocí vyťukání kódu na systémovém telefonu

BEZDRÁTOVÁ SLUCHÁTKA DECT/INTEGRACE MOBILŮ

Pro mobilní pracovníky, kteří se pohybují po areálu hotelu, a u kterých je třeba zajistit dostupnost pro telefonní hovory, doporučujeme do komunikačního systému zaintegrovat bezdrátová sluchátka DECT, případně mobilní telefony. Sluchátka DECT, která mohou nosit pracovníci neustále s sebou, zabezpečí kvalitní komunikaci díky pokrytí hotelového areálu více-buňkovou bezdrátovou sítí.  Pracovníci v terénu tak budou moci využívat všech výhod komunikace přes telefonní ústřednu a navíc budou dostupní kdykoli a kdekoli v rámci hotelového areálu pro své kolegy i klienty. 

 

 

Výhody integrace mobilních zařízení do komunikačního systému v hotelu:

  • dostupnost mobilních pracovníků kdykoli a kdekoli v rámci hotel. areálu pro kolegy i přání klientů

Doporučujeme:

Nová telefonní ústředna pro Radun Boutique Hotel – referenční video:

 

Jak nejlépe vyřešit telefonní komunikaci v oboru Pohostinství? Nechejte se inspirovat případovou studií (Case Study Panasonic, ENG):

Souhlasím s Podmínkami zpracování osobních údajů.