Poradce – Trendy – Zvýšení spokojenosti zákazníka

Chytřejší komunikační systém umožňuje Vašemu podnikání poskytovat lepší zákaznický servis, což vede k větší spokojenosti zákazníků. Toho všeho dosáhnete díky funkcím moderních telefonních ústředen:


Bezdrátové řešení

Vícezónové bezdrátové připojení znamená, že můžete reagovat na hovory odkudkoliv z Vašeho pracoviště. Tím se sníží doba čekání a zákazník hovoří s tou správnou osobou v tom správném okamžiku. Během hovoru můžete též snadno přepínat mezi pevným a mobilním telefonem. A nakonec Vám paging DECT umožňuje sdílení hovorů mezi několik účastníků.

Integrace mobilních telefonů

Není nutné, abyste měli více telefonních čísel na osoby, které používají mobilní telefon. Ústředny nabízí funkce pro integraci mobilních telefonů s komunikační sítí Vaší kanceláře. Mobilní koncová zařízení tak lze používat, jako by se jednalo o místní linky a lze na ně přijímat hovory, volat z nich nebo používat systémové krátké volby.

Současný příjem hovorů na telefonech ve skupině

Lze vytvořit tzv. skupinu distribuce příchozích hovorů (ICD, Incoming Call Distribution) a přiřadit do ní až čtyři mobilní telefony, jež budou přijímat volání směrovaná do skupiny. Volání na vnitřní linku v kanceláři tak lze současně přijímat na mobilních telefonech, díky čemuž mohou členové skupiny reagovat na volání v případě, kdy je hlavní kontaktní osoba nedostupná.

Funkce hlasové schránky

Systémy Vám umožní nahrát do hlasové schránky až 400 hodin vzkazů a obdržet e-mailové upozornění, kdykoliv dojde k nezodpovězenému hovoru nebo Vám volající zanechá hlasovou zprávu. Díky integraci s Microsoft Outlook mají též uživatelé přístup k obsahu svých hlasových schránek stejným způsobem jako u e-mailů.

Tyto webové stránky používají cookies. V případě, že souhlasíte s jejich použitím, klikněte na tlačítko "Souhlasím" níže. Detaily, jak s Vašimi daty nakládáme, najdete na stránce Podmínky zpracování osobních údajů.