Telefonní ústředna pro Obchodní centrum

Pro rozsáhlejší areály obchodních center, které zahrnují, vedle kancelářského zázemí, více obchodů a další provozovny, jakými mohou být restaurace, kavárny, sportoviště, kinosály apod., navrhujeme řešení, které je výhodné, jak pro provozovatele nákupního střediska, tak pro nájemce jednotlivých prostor. Doporučujeme využít centrální flexibilní komunikační systém s rozvody poboček do jednotlivých provozoven a s integrací bezdrátového řešení DECT pro mobilní uživatele.

Kvalitní služby zákazníkům 

Hovory zákazníků budou vyřizovány komfortně. Zavolá-li zákazník na centrální linku nákupního střediska, přivítá ho úvodní hlášení hlasové brány a poté si může zvolit buď přepojení na operátora nebo výběr z nabídkového stromu sortimentu. Hlasová brána ho následně přepojí na prodejnu, která vybraný sortiment prodává. Jednou z možností je také vstup do nabídky multiplexu, kde je k dispozici aktuální přehled promítaných filmů s možností přímého propojení na rezervaci vybraného filmu.

Vícebuňkový DECT systém
Trvalá dostupnost pracovníků

Systém DECT zajistí pokrytí celého nákupního střediska signálem, včetně možnosti pohybu v průběhu hovoru, přičemž signál přechází vždy na buňku s nejsilnějším signálem. To využijí zejména provozní pracovníci, údržbáři nebo ostraha.

Rozvod hudby a hlášení

Díky možnosti připojení ústředny k systému ozvučení může být dosaženo většího komfortu, neboť pracovníci s příslušným oprávněním mohou provést hlášení například o ztraceném dítěti do reproduktorů v celém areálu i z přenosných telefonů systému DECT.

Nízké náklady na komunikaci

Rozvedením poboček ústředny i do pronajatých obchodů, kaváren a dalších prostor a zavedením provolby bude dosaženo snížení nákladů na komunikaci. Každý z nájemců může mít připojenou jednu nebo více poboček ústředny s provolbou, takže pro svoje zákazníky může uvádět přímé telefonní číslo na prodejnu. Volání ven je uskutečňováno přes sdílené přípojky ISDN, náklady na hovorné může účtovat pronajímatel jednotlivým nájemcům dle výpisu z tarifikačního software. Díky sdružení hovorů všech subjektů mohou být sjednány výhodnější cenové podmínky od telekomunikačního operátora, takže volání pro všechny subjekty bude levnější, než kdyby si každý z nich zřídil samostatnou telefonní přípojku. Navíc by v takovém případě musel každý nájemce platit zřízení linky a měsíční paušál, takže úspora je pro všechny zajímavá. Odpadají i spojené administrativní úkony při změně nájemce některé provozovny.

Vícebuňkový DECT systém

Bezplatná interní komunikace 

Pokud bude potřebovat nájemce provozovny cokoliv řešit se správou budovy a naopak, probíhá hovor mezi vnitřními pobočkami ústřednami zdarma.


Jak může komunikační systém podpořit maloobchodní prodej a spokojenost zákazníků?
(Case Study Panasonic, ENG)
Souhlasím s Podmínkami zpracování osobních údajů.

Tyto webové stránky používají cookies. V případě, že souhlasíte s jejich použitím, klikněte na tlačítko "Souhlasím" níže. Detaily, jak s Vašimi daty nakládáme, najdete na stránce Podmínky zpracování osobních údajů.