Cestovní kancelář

Většina cestovních kanceláří provozuje pro komunikaci se svými klienty určitou formu call centra. Doporučujeme tedy provázání komunikačního systému se softwarem vhodným pro provoz call centra, hodnocení účinnosti reklam na základě příchozích volání a nahrávání hovorů.

PŘÍCHOZÍ CALL CENTRUM


Pro hladké odbavení zákazníků volajících do cestovní kanceláře doporučujeme integraci softwaru pro příchozí call centra. Tento specializovaný CTI software, který umí integrovat data a hlas ve Vašem PC, může spolupracovat s Vašim stávajícím CRM softwarem s databází zákazníků nebo Vám umíme dodat komplexní software pro funkci CTI i vedení CRM databáze. Již při vyzvánění hovoru pak budete mít (na základě ID volajícího) k dispozici základní informace o volajícím, jako je např. jeho telefonní číslo, poznámky k danému kontaktu, s kým hovořil klient ve Vaší společnosti naposledy,… Při propojení s podrobnější databází zákazníků budete mít během hovoru s klientem při ruce podrobnější informace z karty klienta, jako jsou například destinace, do kterých s Vámi klient již cestoval, spokojenost s Vašimi službami a další libovolné údaje, které využijete pro kvalitní komunikaci se zákazníky.


integrace komunikačního systému se CTI sofware

Výhody software Příchozí call centrum pro cestovní kancelář:

  • informace o volajícím klientovi k dispozici již při vyzvánění
  • informace z karty klienta při ruce během hovoru
  • provázání s Vašim stávajícím software nebo komplexní dodávka na míru Vašim potřebám


ODCHOZÍ CALL CENTRUM

Pro potřeby obvolávání klientů doporučujeme provázat telefonní systém se software pro odchozí call centra, který umožní Vašim pracovníkům efektivní vytáčení telefonních čísel klientů přímo z prostředí software ve Vašem PC a zajistí včasný kontakt s klienty např. v případě zrušení letu, apod. S pomocí takového software můžete realizovat například i marketingové kampaně, např. za účelem nabídky konkrétních zájezdů vybraným klientům. Cestovní kancelář může například aktivně oslovovat všechny klienty, kteří s ní jezdí pravidelně na letní dovolené a letos, přesto, že už je květen, si ještě žádný zájezd neobjednali, apod.

Výhody software Odchozí call centrum pro cestovní kancelář:

  • efektivní vytáčení hovorů a kontakt s klienty
  • snadná realizace telemarketingových kampaní pro vybrané klienty

 

HODNOCENÍ EFEKTIVITY REKLAMY NA ZÁKLADĚ PŘÍCHOZÍCH HOVORŮ


Pokud Vaše cestovní kancelář inzeruje své služby v médiích a zveřejňuje telefonní čísla, na která mají volat potenciální klienti, které reklama osloví, doporučujeme implementovat systém pro vyhodnocování účinnosti jednotlivých reklam. Pokud ke každému inzerátu přidáte telefonní číslo s odlišnou koncovkou, získáte tak nástroj pro vyhodnocení účinnosti dané kampaně. Náš software umí zaznamenat a vyhodnotit data na základě množství volajících klientů na konkrétní telefonní číslo a zpracování dat o následně prodaných zájezdech. Můžete tak snadno dostat informace, kolik volajících se ozvalo na základě zhlédnutí kterého konkrétního inzerátu v jakém médiu, který inzerát v jakém médiu byl nejúspěšnější z hlediska množství či ceny prodaných zájezdů. Zjistíte, z jakého média se na inzerci ozývají klienti, které jsou pro Vaši cestovní kancelář nejžádanější, a budete následně moci přizpůsobit rozdělení financí na inzerci v jednotlivých médiích tomuto trendu.


statistika příchozích volání a vyhodnocení účinnosti inzerce   

Přínosy hodnocení efektivity reklamy na základě příchozích hovorů pro cestovní kanceláře:

  • Efektivní rozdělení finančních prostředků na reklamní účely
  • Získání nejlepších zákazníků
  • Zvýšení tržeb


NAHRÁVÁNÍ HOVORŮ


Zaměstnanci cestovní kanceláře, komunikující telefonicky s klienty, mohou ocenit i možnost nahrávání hovorů a následného zpětného poslechu rozhovoru a ověření informací, které v rozhovoru zazněly, např. kontaktních údajů klienta – telefonního čísla či e-mailové adresy pro zaslání nabídky. 

Pro další informace Vám doporučujeme přečíst si typové řešení Call Centrum.

Souhlasím s Podmínkami zpracování osobních údajů.