Telefonní ústředna pro Ordinaci/Kliniku

IP propojení vzdálených ordinací a lokalit
Díky IP technologii může dojít k propojení vzdálených pracovišť do jednotného komunikačního celku. V centrální budově může být nainstalována pobočková telefonní ústředna, která bude propojena s ostatními lokalitami, například, pomocí IP telefonů, umístěných na těchto vzdálených pobočkách. Sjednocený systém umožní IT manažerovi centrální správu. Systém podpoří vnitřní volání zdarma, přepojovat a distribuovat hovory pacientů bude možné flexibilně napříč lokalitami a potřebnými zaměstnanci.GSM modul pro odesílání SMS zpráv

Propojení telefonního a informačního systému
Integrace komunikačního a informačního systému kliniky může zajistit pokročilou komunikaci s pacienty i mezi zaměstnanci navzájem. Již při vyzvánění příchozího hovoru mohou vidět oprávnění pracovníci na monitoru svého PC v informačním okně jméno, telefonní číslo a další potřebné informace o pacientovi, případně si mohou, v průběhu telefonické komunikace, snadno otevřít kompletní kartu klienta. Systém zobrazuje také upozornění na zmeškané hovory. Komunikace s pacienty tak bude moci, díky těsnému propojení ústředny a informačního systému, probíhat profesionálně a efektivně.Nahrávání hovorů
Funkce nahrávání hovorů může být užitečná v případě cizojazyčných hovorů nebo pro pozdější ověření termínů a informací, které v telefonátu zazněly. Zpětně dohledána tak může být i, například, objednávka či nejasně formulovaný požadavek klienta. Nahrávány mohou být i hovory směrované na mobilní telefony zaměstnanců.Integrace mobilních telefonů
Pokud klienti volají, například, v čase, kdy je telefonní ústředna přepnuta na noční režim, mohou být všechny jejich hovory směrovány na mobilní telefon zaměstnance, který vykonává službu. Mobilní telefon se v takovém případě chová, jako pobočka telefonní ústředny – klient se dovolá na známé telefonní číslo, stejné, jako pro pevnou linku; hovory je možné přepojovat apod.Náhlavní soupravy
Pro volné ruce sester či koordinátorů mohou být stolní telefony doplněny o Bluetooth náhlavní soupravy.Automatická spojovatelka
Pro automatickou distribuci hovorů v rámci kliniky, lze využít funkce hlasového navádění pro volající klienty. Systém tak bude pacienty automaticky informovat a přepojí je na správné pracoviště dle jejich volby.
Statistika telefonního provozu
Je-li třeba monitorovat vytíženost linek hovory či časovou zaneprázdněnost sester a dalších zaměstnanců, je vhodným doplňkem k telefonní ústředn
Management díky tomuto software může mít po ruce nástroj pro statistické vyhodnocení telefonního provozu kliniky.