Panasonic KX-NS500

IP pobočková telefonní ústředna (IP-PBX) Panasonic KX-NS500

IP pobočková telefonní ústředna (IP-PBX) Panasonic KX-NS500

KX-NS500 je chytrá hybridní pobočková ústředna představující cenově dostupné řešení pro starší komunikační systémy pro firmy s méně než 250 zaměstnanci. Lze ji flexibilně konfigurovat a rozšiřovat podle Vašich specifických požadavků.

Systém KX-NS500 má pokročilé funkce a jeho základem je šest analogových veřejných linek a 18 místních linek s možným rozšíře ním až na 288 místních linek pomocí rozšiřovacích jednotek. Zabudované aplikace, jako je call centrum, mobilní řešení nebo hlasová pošta, zvyšují pružnost a výkonnost systému a podporují vyšší produktivitu a vyšší spokojenost zákazníků.

A pokud budete chtít přejít na IP komunikační systémy, i pak představuje KX-NS500 ideální řešení. Jednoduchým připojením KX-NS500 můžete rychle a jednoduše migrovat ze staršího systému nebo takový používaný systém rozšířit.

Hlavní funkce ústředny KX-NS500:

  • digitální a IP pobočková telefonní ústředna
  • rozšiřitelný z 6 analogových vnějších linek a 18 vnitřních linek až na 288 vnitřních linek pomocí rozšiřující jednotky
  • cenově dostupná instalace i provoz
  • integrace hlasu a dat prostřednictvím software ANTS CTI Client
  • integrované aplikace včetně řešení call centra, mobilního řešení a hlasové schránky
  • snadný přechod od analogové komunikace k protokolu IP

Hlavní přínosy ústředny KX-NS500 pro Vaši práci:

  • Snížení nákladů a zvýšení návratnosti investice

Systém dokáže, díky IP propojení sítí, snížit náklady a zajistit cenově dostupnou komunikaci. Návratnost Vaší investice do systému bude vysoká, díky možnosti rozšíření systému v případě růstu podniku i díky jeho zpětné kompatibilitě pro nízkonákladovou integraci.

  • Zvýšení spokojenosti Vašich klientů

Klienti budou spokojenější s Vašimi službami. Díky bezdrátovému řešení nebo integraci mobilních telefonů budete moci reagovat na telefonáty kdekoli na pracovišti. Funkce hlasové schránky zajistí, že nezmeškáte jediný hovor.

  • Vyšší efektivita práce

Díky integraci se CTI softwarem, podporou profesionálních funkcí call centra, ale i snadnému přepojování hovorů bez operátora a dalším možnostem moderní telefonie bude Vaše práce efektivnější.